Chcete-li mi sdělit něco, co se netýká článků (dotazy, návrhy, kritiku atp.), pište do zprávy autorovi nebo do návštěvní knihy.

Musím, měla bych, mohla bych, ... Ale mně se nechce!

25. ledna 2011 v 20:55 | Neriah |  Útržky života
Musím se učit chemii.
Musím napsat kamarádce, jestli se teda zítra chce sejít.
Měla bych jít dnes především dříve spát, protože jsem toho v poslední době moc nenaspala.
Měla bych napsat nějakou povídku a uvolnit ze sebe ty pocity.
Měla bych napsat nějaký smysluplnější článek než jsou tyhle bláboly (třeba už přidat něco do rubriky "Knihy v mých myšlenkách").
MOhla bych projít všechny mé oblíbené stránky (je jich vážně hodně).
Musím...
Měla bych...
Mohla bych...
Je toho ještě hodně, ale už si to raději ani nechci pamatovat.
¨V poslední době ráda dělám nic.
Divná zábava... Ale hlavně poněkud nepřínosná.
Školu přetrpím, na intru si lehnu k počítači a... NIc.
Už mě to ale docela štve... Nemám co dělat.
Nebo mám, ale to mě zkrátka nebaví.
ˇAááááááá!
Víte, co mě štve?
Neuhodnete...
Propadám z chemie. Ano, opět... Blbá, blbá, blbá.
Uvažuju o přestupu na jinou školu. Má se u nás otvírat nový obor... Nemám o tom ještě žádné info (ostatně profesoři také moc ne, co jsem se tak ptala), jen vím, že je tam psychologie.
MOhli by pro mě otevřít třeťák. Nechci zahodit ty dva roky marné snahy na zatraceným gymplu... A jestli na konci roku z chemie propadat nebudu, tak to ještě zkusím... Nechci se vzdávat tak lehce.
Neříkám, že mi gympl k něčemu bude, ale nechce se mi maturovat o dva roky později. A jak se znám, když bych se rozhodla opravdu přestoupit, letošní ročník bych ani nedodělala...
Neumím se učit... Koho by napadlo, že gympl bude takový krok vedle?
Nevím, co si přečíst. Knih tu mám spoustu, jen... Na nic nemám náladu. Nevím, co by mi sedlo...
Čtení knih a povídek na mě má hodně velký vliv. Celý den se mě pak většinou drží nálada, o které jsem četla... A knihy a povídky mě většinou rozhodí víc než problémy, co jsou skutečné. Proč?
Všímám si divných věcí.
Pustila jsem si jednu píseň a vzpoměla jsem si na povídku, kterou jsem při ní četla. Já si pokaždý k nějaký knížce nebo povídce přiřadím určitou písničku. No a tahle povídka... Mám už na ni jen mlhavou vzpomínku, ale vím, že byla krásná.
V poslední době si bez hudby nedokážu představit svůj život. Pořád mi tu něco musí hrát... A nikdy, nikdy nedokážu říct, co poslouchám nejraději, protože mezi metalem a vážnou hudbou je jooo velký rozdíl.
Uvažuju o tom, že půjdu vykonat některou věc, co jsem zde psala (jistě to bude ta nejmíň důležitá).
Tak zas někdy... za sto let...
(pokusím se ale napsat dřív) :)
 


Komentáře

1 davidbachmann davidbachmann | E-mail | Web | 25. ledna 2011 v 23:28 | Reagovat

No, Neriah, tak s tim nadpisem já bojuju celej život! Odhaduju, že u průměrnýho člověka je poměr mezi chci a musím asi 80 ku 20 procent. Pokud se ti podaří žít tak, aby to chci představovalo 40 a víc procent tvýho života, pak budeš šťastná. Tyhle stavy bez energie dělat cokoli znám. Podle mně je působí to, že člověk nežije v souladu se svou přirozeností. Já bych možná řekl s Boží vůlí, ale zjednodušme to a držme se té přirozenosti. Ty víš, že sis vybrala blbou školu, že ti drtivá většina tam získaných informací k ničemu nebude a že ses s tím blbým výběrem vnitřně nesmířila. To tě pak blokuje v dělání čehokoli, co s tou školou nějak souvisí. Zrovna ta chemie mi teda taky nešla. Myslím, že profesorka Wanda dodnes vzpomíná, jakýho měla ve třídě tupouna. Já se z toho gymplu nechal vyhodit a tím jsem to částečně vyřešil, ale ještě tu byl problém, že i na ekonomce jsem byl na intru, že už jsem měl dost toho života bez soukromí, kdy tě všichni kolem štvou a každej tě může buzerovat. Až když jsem si udělal telefonistický zkoušky a v osmnácti zdrhnul i z tý ekonomky, byl jsem spokojenej. To neber jako recept, ale mě konkrétně to pomohlo. Obdivuju vás mladý a postižený v tom, že se vůbec něco učíte. Za mejch časů jsme měli aspoň jistotu, že nějakou práci seženeme. Jakou motivaci můžete mít dneska vy, to mi není jasný. Právnička skenuje knížky, protože je slepá, nejlepší klavírista, jakýho znám, sedí v integraci a radí lidem s počítačema a studentka kulturologie taky skenuje, aby uplatila bydlení v Praze. Přitom ví, že se ve svym oboru pravděpodobně nikdy neuplatní. Zase sem píšu článek! Jdu přemejšlet, co napsat o sebevraždě.

2 punerank punerank | E-mail | Web | 26. ledna 2011 v 1:26 | Reagovat

Jojo znám to, někdy tě písnička hodí do úplně jinýho světa a už to nejde docela vysvětlit. Nevím jestli na všechno, ale na náladu rozhodně pomůže jaro. Jak říká maminka - to je úúúplně jinej život! Já zas musím vařit, odepsat po týdnu, možná dvou, na dost smutnej mail a tak píšu, píšu a čekám na tenis! Musímm a chci se dívat - tešívám se celý rok na Australian open!

3 punerank punerank | E-mail | Web | 26. ledna 2011 v 1:28 | Reagovat

A to jsem ho zrovna kus prošvihla, do prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........ není nějakje jazykolam na rrrrrr? hrozně ho teď potřebuju umět!

4 Labanda © Labanda © | Web | 26. ledna 2011 v 17:04 | Reagovat

děkuju zlatíčko a promiň že mi to tak trvá ta moje odpověd ;-) :-)

5 Lucka Lucka | E-mail | 27. ledna 2011 v 14:45 | Reagovat

Je vůbec možný, že jsme si tak podobný? Když jsem chodila na střední školu, byla jsem taky taková. Přišla jsem ze školy, vzala jsem notebook a nedělala nic zvláštního. No hodně jsem si četla. Byla jsem si schopná číst v leže s notebookem dlouho do noci, ale jinak jsem taky nic zvláštního nedělala. No a učila jsem se samozřejmě až na poslední chvíli :-))
V poslední době mám taky období bez energie. Dělám si věci do školy, ale jinak se mi taky do ničeho moc nechce. I s tím učením se někdy musím přemáhat :-))
Taky si říkám, že bych něco měla napsat, ale nějak to nejde. Nic kloudnýho ze mě nevyleze. No a s tím čtením to mám taky tak. Mám tu velkou hromadu knih, ale nevím, co číst. Nic mě až tak nedokáže upoutat. Teď jsem dočetla jednu knihu, která mě docela bavila, ale na druhou stranu ve mně až tak silný pocit nezanechala. Takovou knihu jsem nečetla už dlouho.
No snad bude na jaře líp :-)

6 Neriah Neriah | Web | 27. ledna 2011 v 22:17 | Reagovat

[1]: Chtěla jsem být na intru - mám tam větší soukromí než doma.
Chtěla jsem být s "!!rádoby!!" přáteli - no aspoň jsem získala realističtější pohled na svět.
V patnácti jsem nevěděla, co se životem... A teď nevím, jestli na gymplu zůstat. Jedna moje část ho chce dokončit a dokázat si tak, že na to má. A ta druhá... Raději bez komentáře.

[2]: Na jaro se těším. Sice budu zase nemocná, ale pořád lepší než tohle období...

[5]: Kolikrát si říkám, že by mi bylo bez notebooku líp. Ale neobejdu se bez něj. Kéž bych se dokázala učit na poslední chvíli... Já to většinou odkládám tak dlouho, až se na to vykašlu úplně... Já si nedělám ani věci do školy. Nečtu, neučím se, nedělám nic... Musí to zkončit!!!
A jaro musí být lepší.

7 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 13:24 | Reagovat

Taky? Výborně... xD Věřím, že lenost jistě překonáš...xD :D

Psychologie? To zní zajímavě... :) Rozhodně by to mohla být fajn zkušenost... :)

Jo, čtení knížek a povídek je super věc... :) A ovlivňuje to docela dost,... :)

Hehe... Víš, že je zvláštní, že znám víc lidí, co poslouchají vážnou hudbu a zároveň i metal? xD (Ano, i já se k nim řadím :D) Navíc... Je to sice něco úplně jiného, ale ve své podstatě si je to i podobné... Nevysvětlím jak, ale je. xD

A můžu jenom ještě dotaz... Tvoje přezdívka je podle Neriah ze Strážců času? Nebo odjinud? xD :D *zvědavá a prostě jí to nedalo. Jenom jí zajímalo, jestli jhe tu poblíž nějakej další jí podobnej cvok*

8 David Bachmann David Bachmann | E-mail | Web | 29. ledna 2011 v 14:13 | Reagovat

[7]: Já nějak nemůžu tu vážnou muziku. Ještě tak když jí zpracuje rocker, jako třeba Hoffmann. Ale poslouchat ty symfonie v původní orchestrální podobě, tak bych brzy psal na téma týdne o své chystané sebevraždě.

9 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 14:42 | Reagovat

[8]:
Stane se... xD Ne každej snese všechno. xD Já mám třeba vážnou hudbu jako záložní zbraň proti depresím.. xDD :D Ale jak říkám, ne každej má rád všechno... xD :D

10 Neriah Neriah | Web | 29. ledna 2011 v 15:10 | Reagovat

[7]: S tím překonáním lenosti mi vážně věříš :D Tak to jsem ráda, že nejsem jediná, koho četba tak ovlivňuje... Vždy se do čtení tak ponořím, že se vciťuju do postav a tak :D Přezdívku jsem si ze Strážců času vážně ukradla, ale ani tak ne kvůli té postavě, mně se prostě líbí to jméno... :D Taky čteš fantasy?
Vážná hudba uklidňuje... Nejvíc miluju MOzarta. A třeba při poslechu varhan se mi dobře píše (i když tady na blogu nic z těch výtvorů není) :D

11 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 15:20 | Reagovat

Jistě, že věřím! xD :D Jen do toho... *tajně doufá, že to bude nějaká zajímavá knížka a ona bude mít co ke čtení* :D

Nene... Ani zdaleka... :)
Přesně... A úplně nejlepší je, když se zažeru natolik, že prostě nevnímám okolí... A mohl by být třeba konec světa a já bych to ani nezaregistrovala.. xD

Ha! Trefa! xD :D Jj jméno to bylo pěkné... :) Jistě. xD Od té doby, co mě naučili číst... Miluju to. Jiné světry, magie, nadpřirozené bystosti (Kterým es tak podle jedné z mých teorií říká mylně, protože oni samy se přece nepovažují za nic extra. Připadají si normálně, přorozené. Takže proč jim říkat nadpirozené? xD Ale to je fuk... Moc žvaním :D)

Tak tak... Dokonalá zbraň proti depkám, jak jsem už říkala výš..xD
Jak to, že ne? xD Není to škoda? xD :D

12 Neriah Neriah | Web | 29. ledna 2011 v 15:33 | Reagovat

[11]: Co si představuješ pod zajímavou knížkou? Já mám teď spoustu povinný četby a dost drsný čtení z druhý světový... Přijde mi totiž, že už jsem všechno fantasy četla. A já jsem schopná číst téměř jakýkoliv žánr, pokud je to dobře napsaný a není v tom příliš romantiky :D Já dřív fantasy nemusela, Harryho Pottera jsem četla, když už to největší šílenství pominulo, ale o to větší je to teď moje závislost :D Ááách, přečíst si tak nějakou pěknou fanfiction povídku :D
Což o to, škoda to asi je... Jen moje první výtvory jsou hrozný, ty lepší jsou taky hrozný... A nebylo to nic originálního, jen HP fanfiction, což by tolik nevadilo, ale podobně zpracovaných povídek už bylo hodně... Mám tu spousty povídek, které ale nemají dotaženou myšlenku a chybí jim konec, protože prostě nevím, jak dál :D

13 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 16:33 | Reagovat

[12]:
Hm, jak to jenom vysvětlit? xD V podstatě jsem podobně jako ty schopná číst cokoliv, pokud to je dobře napsaný a není vc tom moc romantiky... (Ne, tu opravdu nesnesu ve větší míře.. xD Už jenom ty kecy typu: "Zůstanou s tebou navždy, jen mě neopouštěj!" "Zůstanu, miluji tě a budu tě milovat až do skonání světa!" xD Jsou komický a na zblití... xD)
Ačkoliv poslední dobou se zaměřuju spíš na skutečné příběhy - především o týraných nebo sexuálně zneužívaných dětem. Fajn čtení... :)
Jo, fantasy... Taky mám dojem, že jsem toho četla moře a mraky... xD Ale rozhodně ne všechno... xD Mám jisté nedostatky, ale pracuju na jejich zaplnění... xD :D
No, já HP četla ještě předtím, než se kolem toho to šílenství vůbec vzniklo a zamilovala si ho. xD Sice mi tam pár věcí chybí nebo tak, ale stejně jsou to výborné knížky. xD
Rozhodně. XD :D Ale, tak hrozný tol taky nebude. Navíc mi ukaž někoho, kdo píše a není schpopen vysvětlit ti, jak je to, co píše hrozný a kde všude v tom má chyby.. xD :D
HP FF? xD No, tak to by nevadilo ani v nemjenším... Naopak by to bylo všele vítno... xD
Jo, to taky znám, ale tak... Věřím, že se k tomu zase jednou dostaneš a budeš vědět, jak dál a nebo tě prostě napadne něco jiného, co dopíšeš... ;)

14 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 18:42 | Reagovat

[13]: KOnečně člověk, co tyhle romantický kecy taky nemá rád :D Autobiografický knihy čtu taky, první se mi do rukou dostala, když mi bylo 14... Trauma z toho naštěstí nemám, ale přiznávám, že to byla jedna z těch drsnějších knih o sexuálním zneužívání dítěte.
Fantasy jsem určitě všecko nepřečetla, jen mi to tak přijde, protože v mým okolí mi nikdo nic nedoporučí, když to všichni odsuzujou (ale proč?)
HP... MOžná pár věcí chybí, ale stejně tahle kniha bude patřit mezi ty, co mi změnily v určitým směru život :D NO tak třeba kdybych nezačla vyhledávat fanfiction povídky, nedozvěděla bych se o blogu a rozhodně bych tu na netu nebyla... Taky mě to přimělo zkusit něco napsat, k čemuž bych se jinak asi taky nedostala.
To šílenství okolo HP jsem nechápala a přísahala jsem si, že to nikdy číst nebudu :D Ale nevydržela jsem to a hlavně jsem byla zvědavá, co na tom všichni vidí :D A ještě teď si občas s kamarádama zablbnu s větvičkou místo hůlky (uhm, ale o tom jsem psát vůbec nechtěla - ještě bych mohla být odvezena do Bohnic) :D
Určitě jednou svoje pavýtvory dokončím nebo napíšu jiný... J8 mám hrozně moc nápadů, jen ne a ne je realizovat...

15 David Bachmann David Bachmann | E-mail | Web | 29. ledna 2011 v 18:59 | Reagovat

[14]: Proč lidi odsuzujou fantazy? Podle mně proto, že něco takovýho dokáže napsat každej. Já se snažím neodsuzovat, ale nečetl bych to. HP mi doporučovali i docela chytří lidé, kteří mi předtím vždycky poradili dobře, ale i tak jsem se do něj nepustil a asi to nikdy neudělám. Náš svět je pro mně natolik zajímavej, že nepotřebuju útěky z reality. To HP nepochybně je. Nemám rád ani Tolkiena. Prostě neumím v sobě popřít smysl pro realitu a když ji nějaká knížka popírá, nejsem schopnej ji číst. S romantikou mám tentýž problém. Život nikdy nevypadá tak, jako v romantických blábolech.

16 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 19:26 | Reagovat

[14]:
Upřímně, takových lidí je víc... :) :)
No, to mě se dostala do ruky v... 10? 11? xD Už nejsme vaše dcera a Vraždící děti. Obojí moc pěkný, ale docela drsný. Trauma z toho taky nemám, kupodivu :D Jenom se mě záliba v těhle knihách drží dodnes :D
Ano, to i u mě... Ale teď, co jsem na střední.... Našlo se pár lidí, co čštou fantasy taky a po výměně názoru a doporučení.. Mám opravdu velké mezery...xD
Jo, to je pravda. Ip řs ty chyby, co by se dali najít je HP úžasný a změnilo mi život. Hodně. Jéé! Ty taky? xD Tak to nás asi zavřou spolu...xD Juhůů! xD :D
Tak to jsem ráda, že ses k otmu nakonec dostala... Byla by škoda, kdyby ne.
Jéje.... xDD Tak jen do toho! xD Sednout k wordu a jedééém! xD :D

[15]:
Tohle je mi celkem jasný. Pokud se snažíš neodsuzovat, jenom tě to šlechtí... ;) A máš za to plus. :)
No, každému se asi líbí něco jiného.
Jo, tenhle svět je zajímavej, ale občas je prostě fajn vypadnout ěkam jinam. Na jiné světy, kde je všechno jinak, kde se naše fantazie stává skutečností. A kde, ačkoliv mě to kolikrát vytáčí, dobro vyhrává nad zlem...xD Opravdu, zajímalo by mě, jak byypadal svět, kdyby vyhráli "ti špatníů? xD Mohla by to být legrace... xD :D
Aa výborně... xD Ale poslední dobou je těhle lidí víc a víc.. Přesto znám stále dost přívrženců červené knihovny. Nicméně každému, co jeho jest. Já jim to brát nebudu a pokud mi to nebudou cpát, nebudu s tím mít žádný problém. :D

17 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 19:59 | Reagovat

[15]: Rozhodně je to téma k zamyšlení. Znám spoustu lidí, co jsou s realitou spokojeni a fantasy mají jako oddechovou četbu. Mám dost realistickej pohled na svět, ale občas potřebuju vypnout a ponořit se do jinýho světa. Uznávám, že v dnešní době to je vážně schopen napsat každý a najít něco kvalitního dá docela práci, protože jsou si některá dílka hodně podobná. HP má myšlenku, ale každý ji není schopen najít a někdo ji ani nehledá (ostatně já knihu do hloubky pochopila taky mnohem později). Chápu lidi, co to nechtějí číst (taky jsem mezi ně jeden čas patřila). Ale nepochopím ty, co odsuzují něco, co nikdy nečetli. S romantikou to mám ale stejně jako ty. Když mi bylo 14, několik romantických knih jsem si přečetla, ale přišlo mi to spíš k smíchu a nechápala jsem holky, co to neustále opěvovaly.

[16]: Vraždící děti? To neznám... Třeba "NIkdy o tom nemluv" je taky síla. To samý "Poslouchej, zabíjej, nebo zemři".
Chtěla bych si u HP špatný konec napsat a taky to udělám. Zajímá mě, co by z toho mohlo vzniknout... Občas mi ty dobrý konce lezou na nervy. Líbí se mi ty knihy, kdy je zlo poraženo, ale zároveň není hlavní hrdina tak úplně šťastný... Protože "žili spolu šťastně až do smrti" je prostě... Příšerný.
A já myslela, že jsme byli jediní šílenci, když jsme byli na táboře (upozorňuji, že jako praktikanti a vedoucí) a metali jsme po sobě kletby... Ale těm dětem se to taky líbilo a bylo to moc fajn. :D K wordu si sednu a popojedu zas v nějaký povídce na přání... Já je mám totiž rozepsaný všechny a pracně vymýšlím pokračování. Vrrrr!
Nechápu ty autory, co mají rozepsaný třeba 4 povídky a stíhají všechno psát. Mně se totiž tuším že tři povídky pletou dohromady :D

18 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 20:05 | Reagovat

[17]:
Jo... Deset skutečných příběhů dětí, co zabili svoje rodiče. Zajímavý.
Jo, "Nikdy o tom nemluv" je až zarážející. četla jsem to minulý měsíc. Síla... xDD Poslouchej, zabíjej nebo zemři? Zní zajímavě, seženu. Děkuju. :D
Přesně! Sakra, konečně někdo, kdo to chápe... xD Taky jsem uvažovala nad tím, že bych to napsala, ale mám obrovský problém s održováním charakterů u postav, které nejsou moje, takže z toho sešlo. To přenechám jiným :D :D :D
Nejste, ani zdaleka ne. xD Přinejmenším máte další dva šílence v Jihlavě. xD :D :D :D
Tak tak... Jen směle do toho..xDD :D :D
ALe ono to není zas tak těžké fakt... xDD *zjistila, že jich má rozepsaných 12* :D To je to samý, jako mít rozečtených víc knížek... :)

19 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 20:23 | Reagovat

[18]: Ještě byla síla "Fatima", "NIkdo tě nemá rád" a čeká tu teď na mě kniha "Odpustila jsem", tak jsem na ni zvědavá. JO vlastně ještě "Sabatina; Chtěla mě zabít vlastní rodina".
O charakterech postav mi ani nemluv, já jsem jejich ničitel... A to někteří chválili, jak charaktery umím udržet. S jednou povídkou jsem sekla proto, že neumím napsat Severuse Snapea... Prostě neumím. :( A nechci z něj udělat nějakýho romantika sbírajícího květinky při měsíčku (takový autorky bych vraždila)... To už o tý postavě radši nic psát nebudu, než abych takhle prznila charakter. A chudáček Severus...
To je jediná nevýhoda u HPFF - musíš se držet alespoň trochu toho děje a když jsou charaktery hodně mimo, radši to ani nečtu. :D Právě mi spadl velký kámen ze srdce :D :D U mě je to ale ještě v pohodě, to kamarádce, která takhle šílela, je 23. :D Ale dobře, když si ještě takhle dokáže užívat, já osobně doufám, že budu taky taková :D Rozečtených knih mám spoustu, ale když mám rozepsaný množství povídek, míchá se mi to dohromady... :D 12...? Tak to bych nedala už vůbec :)

20 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 20:30 | Reagovat

[19]:
Tak ty jsem nečetla ani jednu. Ale rozhodně se na ně podívám. Díky moc. Ke mě se prozatím dostalo jenom: Dítě zvané "To", Dityky zla aneb nezletilá milenka A ty co už jsem zmiňovala... xD Plus teda Děti ze stanice ZOO a Dějiny kanibalismu... Vcelku legrace. xD

Určitě? xD Až tak zlé to bude? xD Vítej v klubu... xD :D Ačkoliv i mě bylo občas řečeno, že se mi to daří, nemyslím si to.
No, ono dodržet Seva je složité. On je složitý. Ale jak z něj nebo z Draca nebo vlastně z kohokoli tam udělá tohle... Beru kulomet a bez milosti střílím, načež pitvám a zpívá si u toho "Thankless job" xD
No právě... A to je to těžké. Ono vlatně celké FFka jsou složitý. Radši píšu vlastní. :)
23? Jééj! xD Super! xD Upřímně doufám, že v jejím věku budu taky taková.. Hm, moment, já to vlastně vím. Chovám se tak celý život a ždáné číslo na tom vůbec nic nezmění. :) :) :)
xD Tak to mě se nestává... xD Nepřijde mi to tak složité. Naopak. Jenom se mi stává, že některé jakoby odsunuju do pozadí před jinými, ale snažím se to nějak regulovat :D

21 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 20:52 | Reagovat

[20]: Dějiny kanibalismu - mám se toho bát? :)
Mám ráda složité osobnosti... Ale on je prostě složitý tak moc, že ho nedokážu napsat. To už bych byla možná radši schopná vymyslet svou vlastní složitou postavu. :-D Kulomet je na takové autorky málo účinná zbraň. :D Člověka dost naštve, když povídka začíná slibně a pak z toho vznikne taková slátanina... ˇAááá, jedna má oblíbená povídkářka asi smazala svoje stránky. :-( Sice jsou povídky k nalezení na fanu, ale byly tam úžasný básně a... To přece nemohla udělat!!
Na ff jsou složitý jen ty charaktery... Jinak se to i docela dá :D

22 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 21:01 | Reagovat

[21]:
Ne... Byla to víceméně vtipná knížka, pokud jsi šílená a zvrácená. xD :D Vlastně popisuje opravdu dějiiny kanibalismu... Líbilo se mi to. xD :D
Jo, tomu rozmím :D Já sama upřednostňuji psát o vlastních představách. Nedělá mi problém zamotat svojí postavu, ale psát o nějaké takové je skoro nemožné.  Ale někteří to zvládají.. xD
Ano, já vím. Ale pokud vím, tak jsem taky neřekla, kam přesně je budu střílet a jak dlouho to zabití bude trvat... Hehee! xD *opravdu zvrácená sadistka*
Jo, bohužel se to stává dost často... :( :( Ačkoliv třeba taková Blanch.. Té to problém nedělá. :)
To naštve... :( No, evidentně mohla, ale tak nenaděláš nic... Bohužel. :( :( :D :D
Jo, děj už pak není tak těžké, ale já se stejně bojím, že zničím charaktery, takže se do toho už ani nepouštím... :) :D A tak nějak jsem se začala ve vlastních charakterech i vyžívat... Sice ještě nejsou tak docela nepapírový, ale.... To se snad časem zlepší, snad. xD

23 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 21:11 | Reagovat

[22]:
Tak to si určitě přečtu... :D
Tak jeslti to bude opravdu pomalá a bolestivá smrt, tak s tím souhlasím... :D
Blanch... Ta píše tak dokonale, že ji prostě musím obdivovat. Já čtu většinou tyhle kvalitní FF a pak mám mindráky z toho, že se těm autorkám nevyrovnám :D POvídky od Blanch bych zařadila mezi povinnou četbu všech FF pisatelů. :D
Já doufám, že se k originální tvorbě někdy taky propracuju... Zatím mám jen několik nedokončených jednorázovek ze života... Hm, někdy bych je mohla dokončit. :D

24 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 21:16 | Reagovat

[23]:
Přečti. Rozhodně to bylo poučné a zábavné. xD :D Velice pomalá a velice bolestivá. xD
Ano, dokonale. xD :D Jo, taky mě to čas od času chytí, ale zase rychle přejde. Vypíšu se z toho... Do příštího záchvatu: "Já na to nemám. Tohle nejde. Prostě ne."
Jo, to by bylo super. Ačkoliv, někteří by z toho asi nebyli nadšení. :D Ale to už je jejich problém. Jenom jejich problém.
Určitě propracuješ. Jednou ti prostě dojde, že FFka jsou fajn a čte je asi víc lidí, ale prostě v hlavě se ti zformulují vlastní postavy. Je to podobný jako s tím, že začneš psát. Nebo aspoň u mě. Číst je fajn, ale pak najednou už nestačí jenom číst... xD :D
Jednorázovky ze živta? To zní zajímavě... Ano, to bys rozhodně mohla... xD :D :D :D

25 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 21:26 | Reagovat

[24]:
Já se pak utěšuju tím, že jsou i ti, co píšou hůř jak já. U glos se vážně bavím...
Ale já nikdy nebrala ohled na zájmy ostatních, takže by si to všichni hezky přečetli... :D A některé jedince by to možná odradilo a do psaní by se radši nepouštěli :D
Já mám u jedný originální povídky promyšlený trochu postavy, ale děj nikde... :D

26 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 21:31 | Reagovat

[25]:
Ano, vždycky jsou takoví. xD Jedni píšou dobře, druzí hrozně a třetí... Průměrně. xD Ale ti mají šanci se vypracovat. xD A to mě uklidňuje. xD :D
Ano, glosy jsou úchvatný... DOkonalá forma zábavy :D Jednou jsem jedny i zkusila. xD Dobře, možná dvoje. Ale u těch druhých to bylo proto, že by ta povídka byla špatná. Ta povídka je výborná, ale mě není nic svaté. xD :D
xD Tak to chce ještě domyslet děj a bude to dokonalý. xD
Děj já většinou vymýšlím za pochdu, stejně jako postavy, což je možná chyba. xD Ale já to jinak neumím :D

27 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 21:39 | Reagovat

[26]: A mě ty glosy pak baví číst. Když mi není do smíchu, tak to vážně pomáhá...
Já si jsem schopná naplánovat děj, ale při psaní se to stejně dotváří a děj je o hodně odlišný. V tom je myslím lepší vymýšlet to teprve při psaní :D Ale nejhorší je začátek. Pak už to jde samo, ale ta úvodní věta... :D

28 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 21:47 | Reagovat

[27]:
Jo, číst je je legrace... xD A psát je taky.. Obzvláště, když je píšeš ještě s někým... xDD Dvojitě glosovaná povídka...Heheee...xDD :D :D :D
No, tak v hodně hrubých obrysech mám jasno taky... Budou tam démoni, budou šílení a sasdističtí, budou tam lidé a budou tam oběti. A zbytek? No, to se dodělá za pochodu. xD :D :D :D :D
Úvodní věty jsou mé noční můry. Vlastně jsem na ně lehce alrgická. xD :D Ale jakmile napíšeš první větu, odstavec... Jde to skoro samo. xD :D :D

29 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 21:51 | Reagovat

[28]: Třeba glosy od Modré a Červené stojí za to... :D
Úvodní věty jsou hrozný, ale názvy povídek taky... :D:D Pak už je to docela v pohodě...

30 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 21:54 | Reagovat

[29]:
Tak to nevím. Já je moc nečetla, nijak. Takže zatím vím jenom o The a Sasance. U těch jsem se zatím smála pravidelně. ALe kouknu i na tyhle. xD :D :D :D
Názvy! Moje prokletí! xD A to ani nemluvím o jménech postav... a měst... To mě zabíjí... Dočista zabíjí. xD

31 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 21:59 | Reagovat

[30]: Tak The má taky úžasný glosy. :D O jménech nechci ani slyšet... :D:D Nikdy nevím, jaká dát příjmení. Teď jsem si na netu sehnala kalendář anglických jmen, takže si je pročítám a někdy mě prostě zaujme nějaký jméno, ale to musí být dost neobvyklý :D Teď přemýšlím, proč vlastně všichni všude cpeme anglická jména i pokud jde o originální povídky? :D:D Ale je fakt, že u fantasy povídek by zněla česká jména poněkud divně :D:D A města... Snažím se psát tak, abych nic podobného nezmiňovala moc často. :D

32 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 22:07 | Reagovat

[31]:
xDD Jo, to dělám taky. :D Ačkoliv poslední dobou se snažím ještě navíc o český jména. A když už jde o nějakou opravdu fantasy fantasy, tak různý jména cizí najdu,, trochu pozměním a hurá jede se dál. Křestní by ještě šli, ale příjmení jsou opravdu za trest. Víc, než jen za trest. xD :D
Jo, to by mě taky zajímalo. Já tak taky začínala. Možná za to mohl fakt, že ze začátku jsem měla problém psát s českými jmény a nespojovat si je s lidmi, které jsem skutečně znala. Teď už mi to takový problém nedělá. :D
Jo, města jsou za trest. Ačkoliv v poslední povídce jsem se vyřádila. xD :D A píšu o městě, kde vlastně i žiju :D Sranda :D Odpadá mi tím problém s názvy města. xD :D Se jménama je to trochu horší :D Pletou se mi sem lidi, kteří tu bydlí a já se jim snažím vyhývat, ale tejně je to legrace :D Baví mě to :D

33 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 22:24 | Reagovat

[32]:
Já si jména se známými lidmi naštěstí nespojuju :D A když už mám to nutkání, vyberu hodně neobvyklý jméno... Příjmení... Česká jsou v pohodě, ale cizí.. To po mně nikdo nemůže chtít. :D

34 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 22:27 | Reagovat

[33]:
No, já už se to pomaleji taky odnaučuji.. xD :D
Jo, to pomáhá...x DD
Mě dělají jména celkově problém, protože mám zabudované, že to jméno tu postavu musí nějk vystihovat a navíc, že jména jistě i ovlivňují částečně charakter a tak.. Nevím..MOje ujeté myšlenky no... xD :D

35 Neriah Neriah | 29. ledna 2011 v 22:33 | Reagovat

[34]: To si taky říkám, ale pak nevím, jaký jméno by tu postavu charakterizovalo, tak si tam dám první, co mě napadne. :D

36 Lizz Lizz | Web | 29. ledna 2011 v 22:40 | Reagovat

[35]:
No a to je právě nejčastěji to správné... xD Ale stejně... Podle mě s tím akorát moc nadělám ,ale prostě mi to nedá... Musí mi to jméno k té postavě sedět a dokud nesedí, nejsem spokojenáů... Takže si ty problémy vlastně dělám sama. xD :D :D :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.